Project Description

Reinbouw kocht een prachtig stukje van de Arnhemse binnenstad om er zes appartementen en negen stadsvilla’s te bouwen. Transzoom. Wij kregen de opdracht om projectcommunicatie te ontwikkelen waarmee je direct ziet: hier gebeurt iets bijzonders!

ONTDEK

De woonwensen

De resultaten van de Reinbouw woonwensenanalyse hebben we omgezet in een heldere omschrijving van de communicatiedoelgroep. De potentiele bewoners van Transzoom zijn ondernemend en succesvol. Ze verwachten veel van het leven en durven zichzelf te zijn. Deze ambitie sluit goed aan op de exclusiviteit van de woningen en op de omgeving vol eigenzinnige buurtgenoten. Een basis die volop creatieve speelruimte biedt!

VERTAAL

Laat zien wie je bent

We creëerden de prikkelende claim “Laat zien wie je bent!”. De eigenzinnigheid van Transzoom en de robuuste, chique bouwstijl van het project, werden vertaald in een krachtig woordmerk dat over de hoek van alle uitingen werd geschoven. De warme, wijnrode hoofdkleur benadrukt het gevoel van solide luxe en het strakke font biedt volop speelruimte voor duidelijke claims. Als contrast met de stevige kleur en vorm, kreeg de fotografie een frisse, zachte look.

ORGANISEER

Het marktbewerkingsplan

Met een subtiele middelenmix leidde Reinbouw de potentiele kopers stap voor stap naar hun droomwoning. Voor en tijdens de verkoopstart werd de voorbijganger op de bouwlocatie geprikkeld met een bouwbord. Bij de makelaar presenteerden we aanvullende informatie op een banner. Het luxe verkoopboek vormde het hoofdcommunicatiemiddel van de campagne. Met een contractbrochure op maat, zorgden we uiteindelijk dat ook de aankoop een feestje werd!

DEEL

Lancering van de middelen

We hebben ervoor gekozen om het verhaal niet óver, maar dóór de buurt te laten vertellen. In het boek nemen zes ondernemers en zes particulieren de potentiele kopers vol passie mee door hun Arnhem-Zuid. Met een fotograaf hebben we het leven rond Transzoom prachtig in beeld gebracht. Echte mensen. Echte verhalen. Het boek kreeg een harde zwartkartonnen cover met witte foliedruk waaruit het woord “zien” werd gelaserd. Samen met de rode linnen rug en het doorkijkje naar het tussenblad, resulteert het in een markant boek dat de klasse van Transzoom uitstraalt.