Project omschrijving

Logo Achterhoek, de grootste vereniging van Nederland

De situatie

Fysiotherapie De Praktijk is een team van gespecialiseerde fysiotherapeuten. Zij ervaren dagelijks dat klachten en vaak meer dan één oorzaak hebben en dat er specialisten nodig zijn van verschillende disciplines. Alleen samen kom je tot een goed afgewogen analyse en ben je in staat om met de cliënt fundamentele verbeterstappen te maken. Inge Bolster, directeur, heeft de ambitie om dat volledig waar te maken. De eerste stap was het organiseren van een gebouw, de Bolster, dat de gewenste faciliteiten biedt. De volgende stap is die visie op onderscheidende wijze neer te zetten.

Waterflesjes ontwerp Revital
Visitekaartjes Revital

De vraag

Hoe maken we het bijzondere gedachtengoed van Fysiotherapie ‘de Praktijk’ op onderscheidende wijze zichtbaar?

Het resultaat

Samen hebben we het Profilerspad doorlopen. We besloten de naam de wijzigen in Revital. Daar zit een belofte in, het wordt beter dan het was. Zo veel beter dat je als cliënt verrast bent over het resultaat dat je zelf bereikt. We hebben drie product-marktcombinaties gedefinieerd Revital Fysio, Werk en Fit. Vanaf 1 mei is Revital operationeel. Nu is de tijd van de uitrol gekomen en bereiken we de doelgroepen zowel on- als offline.

LifeLine Revital