Project omschrijving

Logo Achterhoek, de grootste vereniging van Nederland

De situatie

De bestaande netwerken rond ouderen in Oost- en West-Achterhoek gaan gezamenlijk verder in het nieuwe gevormde netwerk ‘Netwerk Ouderen en Veerkracht Achterhoek’. Dit netwerk en haar partners – gemeenten, huisartsen, zorgorganisaties, ziekenhuizen, welzijnsorganisaties, ouderen-cliëntenorganisaties en Menzis – willen ouderen in de Achterhoek ondersteunen bij veranderingen die passen bij het ouder worden.

De vraag

Hoe geven we het Netwerk Ouderen en Veerkracht een gezicht als het gaat om de corporate communicatie?

Het resultaat

Het resultaat

We hebben samen het ProfilersPad doorlopen en een nieuwe huisstijl en merkverhaal ontwikkeld vanuit de gedachte ‘De juiste steun op het juiste moment’. Want elke fase in het leven heeft zijn eigen uitdagingen. Hoe je die aanpakt, is voor iedereen anders. Want niemand is hetzelfde. Het Netwerk Ouderen en Veerkracht Achterhoek ondersteunt ouderen in de Achterhoek met het vinden van hun eigen veerkracht, zodat ze net even wat makkelijker omgaan met de veranderingen die passen bij het ouder worden. We zijn trots op het eindresultaat met onder andere een mooie, nieuwe website.