Project omschrijving

Logo Achterhoek, de grootste vereniging van Nederland

De situatie

Dukofa wil de komende jaren uitgroeien tot een ambitieuze organisatie met breed, kwalitatief goed aanbod in duurzame producten van hout. De huidige werkwijze en cultuur van Dukofa zorgen voor veel werkplezier en uitdaging. Dit vakmanschap vraagt om erkenning.

Kenmerken Haaks
Moodboard huisstijl Haaks
Visuele identiteit Haaks

De vraag

Hoe kunnen we Dukofa een onderscheidend, herkenbaar en krachtig gezicht geven; zowel naar binnen als naar buiten?

Het resultaat

We gingen aan de slag met een nieuwe positionering en huisstijl voor Dukofa. Het moest stoer, maar niet patserig. Vriendelijk, maar niet soft. Vakmanschap, maar niet ambachtelijk. Energiek maar niet hyperactief. Hout is veelzijdig. Het is natuurlijk en warm, maar je kunt er kozijnen van maken met kaarsrechte hoeken. Het blijft krimpen en uitzetten. Eigenlijk een beetje eigenwijs spul. Net als de vakmensen van Dukofa. Dat noemen wij gewoon…

Haaks

Het resultaat is een verhaal om trots op te zijn en een club waar je bij wilt horen.
Hou je haaks!

Introductie kaart Haaks