Project omschrijving

Logo Achterhoek, de grootste vereniging van Nederland

De situatie

Er is een groot, maar behoorlijk vervallen pand. Er zijn ook drie enthousiaste mensen die iets nieuws van de grond willen tillen. Een gebouw waarin zorgprofessionals echt samenwerken aan de gezondheid van hun cliënten. Ze doen dat omdat ze er van overtuigd zijn dat je als zorgprofessionals hecht moet samenwerken om echt iets voor mensen te kunnen beteken. Een dergelijk initiatief ondersteunen we van harte.

Pand de Bolster

De vraag

De vraag was vrij eenvoudig: “Hoe zetten we onszelf, als nieuw initiatief binnen het zorglandschap op de kaart?”

Het resultaat

Zo’n driekwart jaar geleden gingen we samen op ontdekkingsreis. Wat heb je te bieden en aan wie? De enthousiaste plannen omvatten het neerzetten van een inspirerende omgeving voor zorgprofessionals. Een gebouw met uitstekende faciliteiten waarin verschillende zorgdisciplines samengebracht. Disciplines die samenwerken. Om samen vanuit een totaalbeeld goed afgewogen, fundamentele verbeterstappen voor cliënten te maken.

De Bolster basis

Samen zijn we opgelopen. We schreven het merkverhaal, ontwikkelden de naam ‘de Bolster’. We ontwikkelden een aansprekende huisstijl die ook in het pand sterk is doorgevoerd. De Bolster opende op 3 mei haar deuren. We begeleiden de Bolster met betrekking tot communicatie in zowel online als offline. Met o.a. public relations, website en mailings. Samen zijn we echt trots op het fraaie resultaat en blijven we werken aan het succes.

Bolster Ontdek de pit die in je zit
De Bolster pand binnen