Een opvallend duidelijke aanpak
Echte organisaties. Met echte mensen. Daar geloven we in. In zes overzichtelijke stappen helpen we jou om je kracht te ontdekken, vertalen, organiseren én te delen. Tientallen organisaties gingen je voor in de uitvoering van communicatieprojecten door ons. Bedrijven die actief zijn in diverse branches, B2B, B2C en non-profit. Allemaal doorliepen ze de zes stappen uit ons ProfilersPad. Hieronder leggen we de stappen kort uit; zo gaan we ook samen met jou graag op zoek naar het echte verhaal van jouw organisatie.
Het ProfilersPad:
ons stappenplan voor het beste resultaat
Start
Resultaat
Debriefing
Plan van aanpak
Ontdek
Resultaat
Het onderscheidend vermogenVertaal
Resultaat
Inhoudelijk concept
Grafisch concept
Organiseer
Resultaat
Strategisch communicatieplanDeel
Resultaat
Je communicatiemiddelenLaad
Resultaat
Communicatie jaarplanPeriodieke overleggen
1: Start
Resultaat:
Debriefing
Plan van aanpak
2: Ontdek
Resultaat:
Je onderscheidend vermogen
3: Vertaal
Resultaat:
Inhoudelijk concept
Grafisch concept
4: Organiseer
Resultaat:
Strategisch communicatieplan
5: Deel
Resultaat:
Je communicatiemiddelen
6: Laad
Resultaat:
Jaarplan communicatie
Periodieke overleggen
Profilers Desk