Positionering

We gaan graag samen met jou op pad om die authentieke, relevante en onderscheidende positionering te ontdekken! De positionering of herpositionering die we samen ontwikkelen, vormt de stevige basis voor je communicatie.

De kracht van een juiste positionering

In de positionering staat de unieke kracht van jouw bedrijf. We gaan op zoek naar dàt relevante waar je doelgroep warm voor loopt en dàt wat je onderscheidend maakt ten opzichte van je concurrent(en). We willen een verhaal vertellen waarin mensen zich herkennen, waarmee je organisatie zich kan onderscheiden en waar je bij wilt horen.

Wat heb je te bieden? Wat maakt jou bijzonder? Dat zijn voor ons de belangrijkste vragen als het gaat om communicatie. Want wij geloven in de kracht van echt. Durf je dat te laten zien? Dan krijg je klanten voor het leven.

Hoewel de behoeftes en motivaties van de verschillende doelgroepen van elkaar verschillen, adviseren we altijd een eenduidige, overkoepelende positioneringsstrategie te hanteren die qua boodschap en invulling afgestemd kan worden op alle doelgroepen.

Soorten positionering

Er zijn verschillende manieren waarop je een product of merk in de markt kan zetten. Bekijk hier onze projecten:

Positionering door Profilers

Tijdens stap 2 op het ProfilersPad ontwikkelen we de positionering. Wanneer we samen op pad gaan, ontvangen we graag alle informatie, verdiepen we ons er volledig in en gaan we vervolgens samen in gesprek om mogelijk ontbrekende informatie te achterhalen en zeker te weten dat we alles goed begrepen hebben. Ook maken we in deze stap een profiel van de klanten en concurrenten.

Het resultaat? Authentieke communicatie die klopt. Verhalen die mensen raken. Boodschappen die jouw klanten in beweging krijgen. Zo helpen we bedrijven hun doelen te behalen.

Reinbouw | Positionering

TSC Silos | Imagocampagne

Life & Mobility - Newton | Introductiecampagne

Alcedo | Positionering en huisstijl

Durf jij ons ook uit te dagen om samen iets goeds neer te zetten?