Maak kennis met de kracht van echt

Of je nu je organisatie op de kaart wilt zetten of een nieuw product wilt lanceren; met authenticiteit grijp je je doelgroep. Van positionering tot strategie en van creatief concept tot campagneplan. Dat is communicatieadvies waar je op kunt bouwen.

Communicatieadvies op maat

Communicatieadvies op maat

Ieder mens en iedere organisatie heeft iets eigenzinnigs, iets gaaf, iets wat inspireert. Iets waarmee je anderen kunt raken en in beweging kunt brengen. Echtheid is interessant. Intrigerend. Inspirerend. Met authenticiteit neem je mensen mee in jouw wereld. Daarom gaan we samen met jou op zoek naar het échte verhaal van jouw organisatie. Naar dat wat voor jou en je collega’s zo natuurlijk is. En voor je doelgroep zó bijzonder. We gaan graag samen met jou op pad om die authentieke, relevante en onderscheidende positionering te ontdekken! Het is een belangrijke basis die ervoor zorgt dat alles wat we maken niet alleen mooi is, maar vooral ook goed en overbrengt wie je echt bent.

Communicatiestrategie

Nadat we gezamenlijk het onderscheidend vermogen van je organisatie vastgesteld hebben, is het tijd om alles tot leven te brengen. Op basis van wetenschappelijk onderbouwde modellen presenteren we een praktische communicatiestrategie. We schrijven een inspirerend merkverhaal en ontwikkelen een creatief concept. Deze vormen de basis voor alle verdere communicatie-uitingen. Zo hoeft het wiel niet telkens opnieuw uitgevonden te worden, maar sluit alle communicatie zowel in woord als beeld op elkaar aan.

Communicatieplan

We schrijven een communicatieplan, inclusief praktische, doordachte middelenmix waarmee je je doelgroepen stapsgewijs bereikt en in beweging brengt. Met een communicatieplan maken we inzichtelijk wat je op het gebied van communicatie wil bereiken.

Communicatiemiddelen

Om de communicatiedoelstellingen te behalen en de doelgroep te bereiken gaan we de gewenste communicatiemiddelen in de juiste vorm uitwerken. Het is van belang om samen een juiste mix te maken om de doelstellingen te behalen. Er zijn verschillende soorten communicatiemiddelen. Denk bijvoorbeeld aan de website, social media of een corporate film.

Ons ProfilersPad voor het beste resultaat

Reinbouw | Positionering

TSC Silos | Imagocampagne

Life & Mobility - Newton | Introductiecampagne

Alcedo | Positionering en huisstijl

Durf jij ons ook uit te dagen om samen iets goeds neer te zetten?