JET BIK

JET BIK ontwikkelt en produceert hoogwaardige daglichtoplossingen.

Meer informatie over JET BIK vind je op  www.jet-bik.nl.

JET_BIK_positionering

Transitie BIK en Vaculux = JET BIK

Vanwege de transitie van BIK en Vaculux naar het nieuwe JET BIK was de organisatie op zoek naar een nieuw bureau.

In een spannende pitch heeft Profilers een voorstel gedaan voor communicatie rond de transitie en de toekomst. Ook hebben we de pay-off ‘Driven by Daylight’ gepresenteerd. Sinds die tijd mogen we alle communicatie-uitingen van JET BIK verzorgen.

JET_BIK_Schetsboek

Schetsboek voor de architect

Samen met JET BIK ontwikkelden we het schetsboek ‘Nieuw licht op hoog niveau’. Een inspiratieboek voor architecten waarin techniek gecombineerd is met aansprekende projecten van JET BIK.

Natuurlijk daglicht brengt gebouwen tot leven, daar tekent JET BIK graag voor. Het schetsboek wordt veelvuldig aangevraagd via de website.

Themamaanden

Om het merk JET BIK de juiste lading te geven en structuur aan te brengen in communicatie, hebben we samen met JET BIK de themamaanden opgezet.

Gedurende een maand staat een bepaald thema centraal dat de doelgroep (architecten / aannemers) aanspreekt, zoals renovatie, daglicht & vorm, licht & lucht en duurzaamheid. Dit thema wordt gekoppeld aan de activiteiten van JET BIK. Elke themamaand wordt op deze manier een ander project en product uitgelicht.  Dit wordt vertaald in een digitale nieuwsbrief, persbericht, item op de website en pagina op Architectenweb.

Productintroductie

JET BIK introduceert in oktober 2015 het product ModuGlas Bouwpakket. Een product dat bijdraagt aan een optimaal wooncomfort en eenvoudig te monteren is.

Profilers ontwikkelde de thematiek ‘ModuGlas. Mooi Makkelijk.’ Een communicatieboodschap richting de kleine aannemer en ZZP-er om hen te wijzen op dit nieuwe product en het te activeren het ModuGlas Bouwpakket aan te schaffen. Dit is uitgewerkt in een DM-actie, advertentie, informatiefolder en landingspage.